Úvod / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Vážení zákazníci,

nacházíte se v důležité části našeho e-obchodu, která je tu hlavně pro Vás. Najdete zde veškeré základní informace o platbách, reklamacích, způsobu doručení a vůbec o všem, na co byste se v souvislosti s nákupem přes Internet rádi zeptali. Pokud raději preferujete telefonický nebo elektronický kontakt, naše údaje jsou Vám k dispozici. Jsme rádi, že jste do našeho e-obchodu zavítali a doufáme, že s našimi službami budete spokojeni.

Příjemný nákup Vám přeje provozovatel tohoto internetového obchodu
ing. Petr Malzer, CCM Hockey Shop ČB


Obsah

  1. Všeobecná ustanovení
  2. Dodací a platební podmínky
  3. Reklamace
  4. Vrácení a výměna zboží
  5. Ochrana osobních dat (GDPR)
  6. EET

1. Všeobecná ustanovení

Tyto nákupní a obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě ccmhokejcb.cz, jehož provozovatelem je Ing. Petr Malzer, CCM Hockey Shop České Budějovice.

IČ: 765 00 144, DIČ: CZ8007161778

Provozovna:

CCM Hockey Shop ČB

Hokejové Centrum Pouzar, E. Rošického 1756, 370 05 České Budějovice

mobil: 774 133 447, e-mail: info@sport15.cz

https://www.ccmhokejcb.cz

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené Občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a Zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů).

Vymezení pojmů

  • Spotřebitelská smlouva - je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  • Dodavatel / prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
  • Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující - který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a Obchodním zákoníkem.
  • Kupní smlouva - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Informace o uzavřené smlouvě

  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  • Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
  • Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě.
  • Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Práva a povinnosti prodávajícího:

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího. Tato povinnost se však nevztahuje na objednávku, ze které je zřejmé či pravděpodobné, že kupující zboží neodebere a platbu neprovede.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz. 5. Ochrana osobních údajů).
  3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
  4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  5. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Práva a povinnosti kupujícího:

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  3. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14dnů od doručení při dodržení výše uvedených podmínek.
  4. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou.

2. Dodací a platební podmínky

Provozovatel:

Ing. Petr Malzer

Provozovna:

CCM Hockey Shop ČB

Hokejové Centrum Pouzar, E. Rošického 1756, 370 05 České Budějovice
IČ: 765 00 144, DIČ: CZ8007161778
mobil: 774 133 447, e-mail: info@sport15.cz
https://www.ccmhokejcb.cz

Odpovědný vedoucí: Ing. Petr Malzer

Zobrazení cen

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.

Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky.

Způsoby plateb a dodání:

  • platba při převzetí zboží na dobírku expresní balíkovou službou PPL
  • platba při převzetí zboží na dobírku přepravní společností DPD
  • platba hotově při osobním odběru zboží na prodejně
  • platba platební kartou při osobním odběru zboží na prodejně
  • platba bankovním převodem
  • platba při převzetí zboží dobírkou na Slovensku prostřednictvím expresní balíkové služby GLS

Dobírka – expresní balíková služba PPL

Další možností expresního a pohodlného dodání zboží je využití služeb Expresní balíkové služby PPL.

  • K ceně zboží u této varianty dodání je účtováno přepravné a balné ve výši 150,- Kč.
  • V případě objednávky nad 2000,- Kč je přepravné a balné 100,- Kč.
  • V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA.

Lhůta pro doručení takto objednané zásilky je do druhého dne od data expedice (opět záleží na čase zpracování Vaší objednávky). O datu expedice budete informování e-mailovou zprávou. V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese Vás dopravce bude kontaktovat na telefonním čísle, Vámi zadaném při registraci v našem internetovém obchodě. Pokud Vás řidič nezastihne ani takto, zanechá Vám lístek s kontaktním telefonem a Vy si budete moci objednat nový termín dodání.

Dobírka – přepravní společnost DPD

Další možností expresního a pohodlného dodání zboží je využití služeb přepravní společnosti DPD.

  • K ceně zboží u této varianty dodání je účtováno přepravné a balné ve výši 130,- Kč.
  • V případě objednávky nad 2000,- Kč je přepravné a balné 80,- Kč.
  • V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA.

Lhůta pro doručení takto objednané zásilky je do druhého dne od data expedice (opět záleží na čase zpracování Vaší objednávky). O datu expedice budete informování e-mailovou zprávou. V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese Vás dopravce bude kontaktovat na telefonním čísle, Vámi zadaném při registraci v našem internetovém obchodě. Pokud Vás řidič nezastihne ani takto, zanechá Vám lístek s kontaktním telefonem a Vy si budete moci objednat nový termín dodání.

Platba hotově při osobním odběru zboží na prodejně

Při osobním odběru zboží na prodejně CCM Hockey Shop ČB, Hokejové Centrum Pouzar, E. Rošického 1756, 370 05 České Budějovice je možno zaplatit za objednané zboží hotově.

Přepravné a balné 0,- Kč.

O tom, kdy a jak vyzvednout předem objednané zboží, budete informováni e-mailem či telefonicky.

Platba platební kartou při osobním odběru zboží na prodejně

Při osobním odběru zboží na prodejně je možno zaplatit za objednané zboží platební kartou. Akceptujeme platební karty VISA, VISA Elektron, Maestro a MasterCard.

Přepravné a balné 0,- Kč.

O tom, kdy a jak vyzvednout předem objednané zboží, budete informováni e-mailem či telefonicky.

Platba bankovním převodem

V případě volby platby bankovním převodem je Vám zboží expedováno až po připsání platby na náš bankovní účet u FIO banky.

Údaje nutné pro bezhotovostní platbu Vám budou zaslány e-mailem po zpracování Vaší objednávky.

  • K ceně je účtováno přepravné a balné ve výši 130,- Kč PPL a 110,- Kč DPD.
  • V případě objednávky nad 2000,- Kč činí přepravné a balné 80,- Kč PPL a 60,- Kč DPD.
  • V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA u PPL i DPD.

Dobírka expresní balíková služba GLS - Slovensko

  • Zboží je odesláno na dobírku balíkem expresní balíkové služby GLS.
  • K ceně zboží je účtováno dopravné a balné ve výši 269,- Kč.
  • V případě objednávky nad 2000,- Kč činí přepravné a balné 199,- Kč.
  • V případě objednávky nad 10000,- Kč je dopravné a balné ZDARMA.

Ostatní informace

Při větších objednávkách, které přesahují možnosti DPD, PPL nebo GLS a při zasílání zboží do zahraničí je nutná individuální dohoda.

Za případné nedostatky v poskytovaných službách DPD, PPL a GLS neneseme odpovědnost.
Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího.

Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu.
Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.

Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (paragon či fakturu), návod na používání výrobku a záruční list (jako záruční list slouží ve většině případů daňový doklad).

Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že je obal poškozen, doporučujeme, abyste uvedli tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, resp. pošty.

V případě, že je přepravní obal natolik poškozen a lze se domnívat, že i dodané zboží bude v důsledku vzniku poškození při přepravě vadné, nemá spotřebitel povinnost takovou zásilku přebírat a ihned tak uplatnit při převzetí rozpor s kupní smlouvou (více o rozporu s kupní smlouvou níže).

O nepřevzetí zásilky z důvodu jejího poškození, kdy se jedná o rozpor s kupní smlouvou, uveďte tento svůj projev vůle do předávacího protokolu přepravce, resp. pošty.

Platební podmínky

Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu.

Pokud se ale cena dodávaného zboží zvýší oproti objednávce, tak prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího.

Pokud kupující nebude souhlasit s navýšením ceny, má prodávající právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě budou kupujícímu navráceny všechny jím dosud zaplacené finanční prostředky bez zbytečného odkladu.

Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.

Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z vlastních důvodů (například není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího – spotřebitele

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění.

Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a prokazatelně doručeno prodávajícímu.
Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 53 odst. 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno.

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem zcela, případně zčásti jestliže:

  • zboží, které je předmětem plnění podle smlouvy se již nevyrábí, případně nedodává,
  • výrazným způsobem došlo ode dne zadání objednávky zákazníkem ke změně dodavatelské ceny zboží, které je předmětem plnění podle smlouvy. V případě, že tato situace nastane, prodávají bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Odpovědnost za vady zboží - záruka

Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.

Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.

Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží. Tím nejsou nijak dotčena jeho práva plynoucí z odpovědnosti za vady. Spotřebitel má právo veškeré své výhrady k dodanému zboží uvést do přepravního protokolu, případně může odmítnout převzít zásilku (důvod takového odmítnutí uvede do přepravního protokolu), pokud je zřejmé, že předmět plnění není ve shodě s kupní smlouvou a uplatnit tak rozpor s kupní smlouvou ihned při převzetí.

V případě, že spotřebitel má stížnost, může tuto uplatnit písemně u prodávajícího, příp. se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

Přechod nebezpečí škody

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc má při převzetí ujednané, popisované nebo očekávané vlastnosti, jakost, odpovídající množství, míru či hmotnost, odpovídá účelu použití atd., zejména, že je bez vad.
  2. Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.
  3. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující věc, ač mu s ní Prodávající umožnil nakládat.
  4. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.
  5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak, to se však netýká:

  1. u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
  2. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
  3. u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí
    kupujícím; nebo
  4. vyplývá-li to z povahy věci.
  5. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

Záruční práva

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) záruky prodávající v záručním listě určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, může Kupující:

a. požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b. požadovat odstranění vady opravou věci;
c. požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
d. odstoupit od smlouvy.

Kupující prodávajícímu oznámí jakou variantu si zvolil, tuto nemůže bez souhlasu Prodávajícího měnit, to neplatí, požadoval-li opravu věci a věci se následně projeví jako neopravitelná. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.

3. Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady)

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují a vyřizují na adrese provozovny prodávajícího:

CCM Hockey Shop ČB

Hokejové Centrum Pouzar, E. Rošického 1756, 370 05 České Budějovice
IČ: 765 00 144, DIČ: CZ8007161778
mobil: 774 133 477, e-mail: info@sport15.cz
https://www.ccmhokejcb.cz

Podmínky reklamace:

  1. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
  2. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
  3. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné rozdíly v množství či druhu, případné vady zboží, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  4. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury či paragonu a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  6. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu vyřízení.
  7. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou na jeho uvedený email, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  8. Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Veškeré náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží k prodávajícímu nese zákazník.
  9. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.

V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

4. Vrácení a výměna zboží

  • Pokud jste neodhadli svou velikost, bez problémů Vám zboží vyměníme.
  • Před výměnou či vrácením zboží nás, prosím, kontaktujte emailem, aby bylo možné dohodnout proces výměny/vrácení.
  • V souladu s platnou legislativou má každý zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje.
  • Toto odstoupení musí být prokazatelně doručeno naší společnosti do 14 dnů od převzetí zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • zboží by nemělo být opotřebené
  • nelze vrátit zboží upravené na přání zákazníka nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarávání
  • zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží by nemělo být žádným způsobem poškozeno, včetně originálního obalu, je-li to možné
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata

Při splnění podmínek pro vrácení zboží Vám kupní cenu zašleme zpět, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí odstoupení od smlouvy.

Případné spory, které vzniknou mezi Kupujícím a Prodávajícím budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line zde: webgate.ec.europa.eu.

Více informací také naleznete na stránkách: http://www.coi.cz.

5. Ochrana osobních údajů & GDPR

Po odeslání objednávky dojde k uchovávání vložených údajích o nakupujícím. Informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky. Na ochranu dat je kladen vysoký důraz. Data jsou uložena pouze po pro potřeby vyřízení objednávky. Po úplném vyřízení objednávky a uplynutí stanovené lhůty pro vrácení zboží, jsou data automaticky z našich databází odstraňována.

Během vyřizování objednávky si zákazník může kdykoliv on-line ověřit všechny informace, které evidujeme. Po vyřízení objednávky má každý zákazník nárok vyžádat si od nás bezplatně výpis s přehledem všech uchovávaných informací související s jeho osobními daty. Zároveň má kupující nárok kdykoliv požádat o úpravu či zrušení záznamu, pokud je tento nárok to v souladu se zákonem.

Evidované údaje zákazníků jsou výhradně používány pro potřeby internetových obchodů SPORT 15. Evidované údaje nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně.

S daty kupujícího zacházíme v souladu s nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Veškeré úkony jsou vyřizovány on-line na adrese: https://www.sport15.cz/prihlaseni

Váš zmocněnec: Mgr. Michal Prokop michal.prokop@email.cz

6. EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 7.5.2019 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovně Prodávajícího nebo elektronicky na .


USKUTEČNĚNÍM OBJEDNÁVKY Z E-SHOPU PROJEVUJETE SOUHLAS S TĚMITO OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI.